Διαχείριση Μουσικής

 

Μην ξεχνάτε ότι ο πελάτης σας, κάθε στιγμή που βρίσκεται στο κατάστημά σας, είναι μια περιουσία που πρέπει να αξιοποιήσετε, αφού για να τον προσελκύσετε έχετε δαπανήσει τεράστιους πόρους και προσπάθεια. Πληρώνετε για το εμπορικό σημείο και το μέγεθος του καταστήματος, πληρώνετε για το προσεγμένο περιβάλλον, πληρώνετε για τους ευγενικούς και εξυπηρετικούς υπαλλήλους και για πολλά άλλα. Πρέπει λοιπόν να αξιοποιείτε κάθε επίσκεψη στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Η μουσική, θα σας βοηθήσει να ενδυναμώσετε την εμπειρία του πελάτη σας και να αυξήσετε την κατανάλωσή του, με τρόπους που περιγράφονται παρακάτω.

Δημιουργία Εταιρικού προφίλ

Σε μια σύγχρονη επιχείρηση, η δημιουργία ισχυρού εταιρικού προφίλ και η τόνωση των στοιχείων διαφοροποίησης σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, αποτελούν το θεμέλιο λίθο της επιτυχίας, της ανάπτυξης και των πωλήσεων. Η μουσική επένδυση αποτελεί σύμφωνα με πλήθος διεθνών μελετών, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του πλέγματος της εταιρικής ταυτότητας μιας εμπορικής επιχείρησης. Φανταστείτε να μπείτε σε ένα κατάστημα νεανικών μοντέρνων ρούχων πχ. BSB και να ακούσετε λαϊκά τραγούδια, σε ένα Mc Donald’s και να ακούσετε Jazz ή στα καταστήματα Κωτσόβολος και να ακούσετε κλασική μουσική. Είναι βέβαια αδιανόητο και φυσικά, εάν καθίσουμε και αναλογιστούμε πλήθος παραδειγμάτων, διαπιστώνουμε ότι επιτυχημένες επιχειρήσεις έχουν εξ’ αρχής, πριν ακόμη ανοίξουν, προβεί σε σχεδιασμό και οργάνωση του μουσικού ρεπερτορίου το οποίο χρησιμοποιούν, ως εργαλείο δημιουργίας και συμπλήρωσης της εταιρικής τους ταυτότητας καθώς και –πολύ βασικό- του προφίλ των πελατών τους, του πελατολογίου τους.

Ικανοποίηση πελατών

Πλήθος μελετών έχει αποδείξει ότι η μουσική επιδρά στις πωλήσεις, είτε θετικά είτε αρνητικά. Ας φανταστούμε ένα εμπορικό κατάστημα που απλά έχει ένα ραδιόφωνο να παίζει, με ότι κακό αυτό συνεπάγεται (διαφημίσεις, ειδήσεις, διαφημίσεις ανταγωνιστών). Πώς είναι δυνατό, ο πελάτης να μπορέσει να χαλαρώσει, να περάσει κάποιο χρόνο μέσα στο κατάστημα, να συμβουλευτεί και να μιλήσει με τον πωλητή; Αλλά και ο πωλητής, πώς θα μπορέσει να συγκεντρωθεί μέσα στη φασαρία του ραδιοφώνου, πώς θα μπορέσει να πουλήσει σε ένα πελάτη που βιάζεται να φύγει; Αντίθετα, η κατάλληλη μουσική επένδυση, δημιουργεί τις συνθήκες εκείνες που θα κάνουν την παραμονή στο κατάστημα ευχάριστη, μεγαλύτερη και τελικά θα ευνοήσει τις πωλήσεις.

  Όσον αφορά τα καταστήματα εστίασης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο πελάτης δεν μας προτιμά για τον καφέ μας ή για την διακόσμηση μόνο. Αυτό που ο πελάτης αποκομίζει είναι μια συνολική εμπειρία από την παραμονή του στο κατάστημα και μέρος της εμπειρίας αυτής είναι και η μουσική. Όσο πιο ολοκληρωμένη είναι αυτή η εμπειρία, όσο πιο συνεπής είναι σε σχέση με τις προηγούμενες, τόσο πιο δυνατό γίνεται το brand loyalty, η εμπιστοσύνη και η ισχυρή προτίμηση του πελάτη στο κατάστημά μας.

Μουσικός χαρακτήρας, προφίλ πελατολογίου

Ο μουσικός χαρακτήρας, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, ορίζει με τρόπο αποτελεσματικό, την πελατεία του κάθε καταστήματος. Είτε το κατάστημα είναι εμπορικό ή μια καφετέρια, η μουσική ορίζει ουσιαστικά και το κοινό στο οποίο απευθύνεται το κατάστημα. Για το λόγο αυτό, είναι δυνατόν να επιλέξουμε τις πρωινές ώρες που ένας ηλικιωμένος θέλει να πιει έναν καφέ, να παίζει ήρεμα ελληνικά τραγούδια και μετά τις 12 πχ. το μεσημέρι η μουσική να αλλάζει μέχρι το βράδυ που συχνάζει η νεολαία. Αντίστοιχα, σε ένα νεανικό κατάστημα ρούχων, που θέλει να πιάνει το σφυγμό των νέων παιδιών, δεν είναι δυνατό να ακούγεται ένα τραγούδι παλιό. Η μουσική, πρέπει πάντα να συμβαδίζει με τις προτιμήσεις του πελατολογίου και να τονίζει τα χαρακτηριστικά της μάρκας, να ισχυροποιεί το branding των καταστημάτων.

Ομοιογένεια των καταστημάτων

 Ένα ακόμη βασικό στοιχείο που ενισχύει την εταιρική ταυτότητα, είναι η ομοιομορφία της μουσικής σε επιχειρήσεις που έχουν καταστήματα σε διάφορες περιοχές, αλυσίδες καταστημάτων. Όπως για παράδειγμα το χρώμα και τα διακριτικά του κάθε καταστήματος (ονομασία, τεμπέλα, φωτισμός, χρώματα κλπ) οι στολές του προσωπικού (εάν υπάρχουν) ή ακόμη και τα αυτοκόλλητα για την προώθηση των πωλήσεων είναι τα ίδια για όλη την Ελλάδα, έτσι πρέπει και η μουσική να έχει τον ίδιο χαρακτήρα, το μουσικό χαρακτήρα που η κάθε επιχείρηση έχει με προσοχή επιλέξει για να ενισχύσει το branding της.

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας;

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειάζεστε.

Επικοινωνηστε μαζι μας

Διαχείριση Εικόνας

Η ψηφιακή σήμανση, προσφέρει ένα ευέλικτο εργαλείο στο λιανεμπόριο, μια πλατφόρμα άμεσων αλλαγών και προσαρμογών των προβαλλόμενων μηνυμάτων, ώστε να τραβάμε την προσοχή των πελατών, στα προϊόντα που εμείς θέλουμε.

Διαβαστε Περισσοτερα

Εγκαταστάσεις οθονών LED

Η επικοινωνία των μηνυμάτων σας, μέσα από εντυπωσιακές οθόνες LED, στο φυσικό σας κατάστημα, τονώνει την εμπειρία του πελάτη σας, τονίζει τα χαρακτηριστικά του brand σας και επικοινωνεί τις προσφορές σας στους περαστικούς.

Διαβαστε Περισσοτερα